relation: http://eprints.zu.edu.ua/8672/ title: ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ creator: Падалко, А. М. creator: Падалко, Н. Й. subject: Q Наука (Загальне) description: У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/8672/1/22.pdf identifier: Падалко, А. М., Падалко, Н. Й. (2012) ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр.120-124. language: ukraine