eprintid: 8672 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/86/72 datestamp: 2012-12-10 11:48:56 lastmod: 2015-08-15 02:44:16 status_changed: 2012-12-10 11:48:56 type: article metadata_visibility: show title: ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ language: ukraine abstract: У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій. creators_name: Падалко, А. М. creators_name: Падалко, Н. Й. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 63 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр.120-124 refereed: TRUE citation: Падалко, А. М., Падалко, Н. Й. (2012) ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр.120-124. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8672/1/22.pdf