%0 Journal Article %A Фурса, О. О. %D 2012 %F zu2:8678 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету %N 63 %P рр. 149-153 %T СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ ДИЗАЙН-ОСВІТИ В УКРАЇНІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8678/ %X У статті досліджено головні принципи, на яких ґрунтується діяльність викладача і студента в системі дизайнерської освіти. Це – теоретичні, художньо-педагогічні засади функціонування дизайн-освіти, які є дещо суперечливими. Здійснено обґрунтування теоретичної моделі системи професійної підготовки дизайнерів за принципом наступності в школі, коледжі та ВНЗ. Відокремлено й прокоментовано основні принципи, що характеризують навчальний процес і рівень взаємовідносин студента і педагога.