<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ"^^ . "У статті обґрунтовано необхідність залучення комунікативної філософії як методологічного підґрунтя\r\nрозробки комунікативних технологій у професійній підготовці сучасного вчителя-філолога. З’ясовано\r\nсутність і поступальність розвитку філософії комунікацій; виявлено основні моделі комунікацій,\r\nсформовані в процесі розвитку комунікативної філософії. Доведено взаємозв’язок сучасних\r\nінформаційно-комунікаційних та медіа технологій з розробкою новітніх форм і методів професійної\r\nпідготовки філологів у системі вищої педагогічної освіти."^^ . "2012" . . "63" . . "Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир."^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету"^^ . . . . . . . . "Т. М."^^ . "Пушкар"^^ . "Т. М. Пушкар"^^ . . . . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ (Text)"^^ . . . "32.pdf"^^ . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ\r\nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #8682 \n\nКОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ \nКОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІ\n\n" . "text/html" . . . "Q Science (General)"@en . "Q Наука (Загальне)"@uk . .