%0 Journal Article %A Везетіу, К. В. %D 2012 %F zu2:8685 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету %N 63 %P рр. 181-186 %T КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8685/ %X У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково- методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.