eprintid: 8685 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/86/85 datestamp: 2012-12-10 11:53:33 lastmod: 2015-08-15 02:46:05 status_changed: 2012-12-10 11:53:33 type: article metadata_visibility: show title: КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково- методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти. creators_name: Везетіу, К. В. ispublished: pub subjects: Q1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 63 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 181-186 refereed: TRUE citation: Везетіу, К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 181-186. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8685/1/35.pdf