eprintid: 8692 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/86/92 datestamp: 2012-12-10 11:52:01 lastmod: 2015-08-15 02:47:05 status_changed: 2012-12-10 11:52:01 type: article metadata_visibility: show title: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ language: ukraine abstract: У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи, форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами. Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання. creators_name: Канова, Л. П. ispublished: pub full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 63 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 214-218 refereed: TRUE citation: Канова, Л. П. (2012) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 214-218. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8692/1/42.pdf