%0 Journal Article %A Бадюл, О. С. %D 2012 %F zu2:8744 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету %N 64 %P рр. 3-6 %T ШЛЯХИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8744/ %X У статті розглянуто в межах сучасних наукових досліджень понятійне поле інтеграції та визначено основні дефініції освітньої інтеграції. З’ясовано структурні складові, що являють собою "вертикаль" освітньої інтеграції. Проаналізовано наслідки її впливу на освітній процес сучасної України. Запропоновано на науковий розсуд фактори освітньої інтеграції. Зроблено висновок, що інтеграція є стороною розвитку, яка пов'язана з об'єднанням в ціле колись розрізнених частин; вона є своєрідною реакцією на процеси роздвоєння єдиного буття і пізнання, що відбувається у всіх сферах.