eprintid: 8760 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/87/60 datestamp: 2012-12-13 08:42:21 lastmod: 2015-08-15 02:51:37 status_changed: 2012-12-13 08:42:21 type: article metadata_visibility: show title: НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ language: ukraine abstract: У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов. creators_name: Тарнопольський, О. Б. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 83-87 refereed: TRUE citation: Тарнопольський, О. Б. (2012) НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 83-87. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8760/1/16.pdf