eprintid: 8765 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/87/65 datestamp: 2012-12-13 08:40:47 lastmod: 2015-08-15 02:52:17 status_changed: 2012-12-13 08:40:47 type: article metadata_visibility: show title: ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ language: ukraine abstract: У статті висвітлено окремі етапи життя та діяльності, здійснено аналіз основних положень концепції реформування національної системи освіти чеського вченого та педагога, головного теоретика та практика педагогічного реформізму міжвоєнного періоду Вацлава Пршигоди. Охарактеризовано особливості нової чехословацької школи, обґрунтовані у праці ''Раціоналізація освіти'', їх практичну реалізацію, визначено характерні риси методики навчання дітей рідної (чеської) мови, проаналізовано метод читання цілих слів (глобальний метод), що апробовувався у чеській початковій школі міжвоєнного періоду (1918 – 1938 рр.). Значну увагу приділено дискусіям щодо впровадження у практику нового методу. creators_name: Дзюбишина, Н. Б. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 108-112 refereed: TRUE citation: Дзюбишина, Н. Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 108-112. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8765/1/21.pdf