%0 Journal Article %A Москалець, О. О. %D 2012 %F zu2:8783 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету %N 64 %P рр. 124-128 %T СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/8783/ %X У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих комунікативних ситуацій.