eprintid: 8783 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/87/83 datestamp: 2012-12-13 10:16:51 lastmod: 2015-08-15 02:53:32 status_changed: 2012-12-13 10:16:51 type: article metadata_visibility: show title: СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ language: ukraine abstract: У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих комунікативних ситуацій. creators_name: Москалець, О. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 124-128 refereed: TRUE citation: Москалець, О. О. (2012) СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 124-128. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8783/1/24s.pdf