%0 Journal Article %A Поліщук, О. П. %D 2005 %F zu2:8787 %J Творчість та освіта у вимірах ХХІ століття. Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 12-13 травня 2005 р %P рр. 332-333 %T ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ СПЕЦИФІКИ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ: ГНОСЕОЛОГО-ЕСТЕТИЧНИЙ ДИСКУРС %U http://eprints.zu.edu.ua/8787/ %X „Мислю, отже, існую", - стверджував Рене Декарт. Але що таке мислення? Які чинники впливають на його продуктивність? У чому полягає специфіка мислення людини в залежності від сфери її діяльності? Чи існують відмінності у природі та процесі мислення вченого і поета, винахідника й пересічної людини, яка щодня вирішує повсякденні насущні проблеми свого життя? Чи можна вважати однаковим мислительний процес у мешканця цивілізованої Європи або Японії та аборигена Вогняної землі? Як впливають сучасні соціокультурні реалії на культуру мислення та творчий потенціал особистості? Ці та інші запитання, пов'язані з феноменом людського мислення, цікавлять фахівців різних спеціальностей.