eprintid: 8792
rev_number: 24
eprint_status: archive
userid: 889
dir: disk0/00/00/87/92
datestamp: 2012-12-14 10:13:21
lastmod: 2016-03-07 01:01:49
status_changed: 2012-12-14 10:13:21
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_13027
item_issues_id: duplicate_title_20460
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Великдус, К. В. and Яворська, Т. Є.
(2012)
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор.
ЖДУ ім. І.Франка.
item_issues_description: Duplicate title to
Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є.
(2012)
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор.
Житомир.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:03
item_issues_timestamp: 2016-03-07 01:01:49
item_issues_status: discovered
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 2
title: Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор
language: ukraine
abstract: У статті обґрунтовано формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Авторами розглянуто впровадження засобів рухливих ігор в педагогічну практику початкової школи.
creators_name: Яворська, Т. Є.
creators_name: Велікдус, К. В.
ispublished: pub
subjects: Q1
divisions: sch_fun
full_text_status: public
date: 2012
date_type: published
publication: Ступенева педагогічна освіта в умовах євроінтеграційних процесів: збірник науково-методичних праць
publisher: Житомир
pagerange: 142-145
refereed: TRUE
citation: Яворська, Т. Є., Велікдус, К. В. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Ступенева педагогічна освіта в умовах євроінтеграційних процесів: збірник науково-методичних праць. с. 142-145.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8792/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B4%D1%83%D1%81.pdf