eprintid: 8792 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 889 dir: disk0/00/00/87/92 datestamp: 2012-12-14 10:13:21 lastmod: 2016-03-07 01:01:49 status_changed: 2012-12-14 10:13:21 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_13027 item_issues_id: duplicate_title_20460 item_issues_type: duplicate_title item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Великдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. ЖДУ ім. І.Франка. item_issues_description: Duplicate title to Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:03 item_issues_timestamp: 2016-03-07 01:01:49 item_issues_status: discovered item_issues_status: discovered item_issues_count: 2 title: Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Авторами розглянуто впровадження засобів рухливих ігор в педагогічну практику початкової школи. creators_name: Яворська, Т. Є. creators_name: Велікдус, К. В. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_fun full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Ступенева педагогічна освіта в умовах євроінтеграційних процесів: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир pagerange: 142-145 refereed: TRUE citation: Яворська, Т. Є., Велікдус, К. В. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Ступенева педагогічна освіта в умовах євроінтеграційних процесів: збірник науково-методичних праць. с. 142-145. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8792/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B4%D1%83%D1%81.pdf