%0 Journal Article %A Чупріна, О. В. %D 2011 %F zu2:8818 %I - Полтава: В-во «ІнтерГрафіка» %J // «Розвиток наукових досліджень, 2011»: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28-30 листопада 2011 р. %P 97-99 %T ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/8818/ %V 7 %X Комунікативно-діяльністний підхід до навчання української мови у початковій школі передбачає орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності (мовленнєва змістова лінія, за якою вивчається українська мова у початковій школі). Йдеться про спрямованість на мовленнєвий розвиток дитини, на організацію суб’єкт-суб’єктної навчальної взаємодії «учитель – учень».