eprintid: 8832
rev_number: 23
eprint_status: archive
userid: 1662
dir: disk0/00/00/88/32
datestamp: 2012-12-17 12:14:28
lastmod: 2016-03-07 01:01:50
status_changed: 2012-12-17 12:14:28
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_8843
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Левківська, О. А.
(2008)
Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ.
Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.).
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:05
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ
language: ukraine
abstract: Індивідуальна мовна культура є чи не найголовнішим складником загальної культури кожної людини. Ні в чому так яскраво не відбивається інтелектуальний портрет особистості, як у її мовленні: ″З того, як говорить та чи та людина, можна уявити собі загальний розвиток цієї людини, її освіту та культурний рівень.
creators_name: Левківська, О. А.
ispublished: pub
subjects: P1
divisions: sch_lin
full_text_status: public
date: 2008
date_type: published
publication: Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.)
publisher: ЖДУ ім. І. Франка
pagerange: 59-63
refereed: TRUE
citation: Левківська, О. А. (2008) Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). с. 59-63.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8832/1/%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E.%D0%90%204%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BB.pdf