eprintid: 8832 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 1662 dir: disk0/00/00/88/32 datestamp: 2012-12-17 12:14:28 lastmod: 2016-03-07 01:01:50 status_changed: 2012-12-17 12:14:28 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_8843 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Левківська, О. А. (2008) Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:05 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ language: ukraine abstract: Індивідуальна мовна культура є чи не найголовнішим складником загальної культури кожної людини. Ні в чому так яскраво не відбивається інтелектуальний портрет особистості, як у її мовленні: ″З того, як говорить та чи та людина, можна уявити собі загальний розвиток цієї людини, її освіту та культурний рівень. creators_name: Левківська, О. А. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.) publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 59-63 refereed: TRUE citation: Левківська, О. А. (2008) Система вправ із вивчення мовних норм та їхніх стилістичних варіантів у курсі української мови професійного спрямування для студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). с. 59-63. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8832/1/%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E.%D0%90%204%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BB.pdf