eprintid: 8862
rev_number: 25
eprint_status: archive
userid: 1659
dir: disk0/00/00/88/62
datestamp: 2012-12-20 13:29:24
lastmod: 2016-10-03 12:35:35
status_changed: 2012-12-20 13:29:24
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_8861
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Толстова, О. А.
(2012)
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ.
ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ.
pp. 65-68.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:06
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ
language: ukraine
abstract: Основним стратегічним напрямом, що зумовлює розвиток сучасної шкільної
освіти є гуманітаризація, яка направлена на формування в учнів уявлення про людину і суспільство в рамках єдиної гуманітарної культури, що включає культуру мислення, почуттів, мови, спілкування, поведінки та суспільно-історичної свідомості й вимагає кардинального перегляду підходів до змісту та спрямованості виховання школярів.
interacttype: mixed
learntype: narrativetext
semdensity: medium
creators_name: Толстова, О. В.
ispublished: pub
subjects: L1
divisions: sch_mat
full_text_status: public
date: 2012-04-07
date_type: published
publication: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ
pagerange: 65-68
refereed: FALSE
citation: Толстова, О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ. ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ. с. 65-68.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8862/1/Stattya1.pdf