eprintid: 8862 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/00/88/62 datestamp: 2012-12-20 13:29:24 lastmod: 2016-10-03 12:35:35 status_changed: 2012-12-20 13:29:24 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_8861 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Толстова, О. А. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ. ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ. pp. 65-68. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:06 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ language: ukraine abstract: Основним стратегічним напрямом, що зумовлює розвиток сучасної шкільної освіти є гуманітаризація, яка направлена на формування в учнів уявлення про людину і суспільство в рамках єдиної гуманітарної культури, що включає культуру мислення, почуттів, мови, спілкування, поведінки та суспільно-історичної свідомості й вимагає кардинального перегляду підходів до змісту та спрямованості виховання школярів. interacttype: mixed learntype: narrativetext semdensity: medium creators_name: Толстова, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2012-04-07 date_type: published publication: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ pagerange: 65-68 refereed: FALSE citation: Толстова, О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ. ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЦІ І ПСИХОЛОГІЇ. с. 65-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8862/1/Stattya1.pdf