%0 Journal Article %A Рябовол, Л. Т. %D 2012 %F zu2:8870 %J Вісник Житомирського державного університету %N 64 %P рр. 134-139 %T ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8870/ %X У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст, ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві, значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання методики його формування.