eprintid: 8870 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/88/70 datestamp: 2012-12-20 13:45:04 lastmod: 2015-08-15 03:12:56 status_changed: 2012-12-20 13:45:04 type: article metadata_visibility: show title: ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ language: ukraine abstract: У статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст, ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві, значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання методики його формування. creators_name: Рябовол, Л. Т. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 pagerange: рр. 134-139 refereed: TRUE citation: Рябовол, Л. Т. (2012) ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 134-139. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8870/1/26.pdf