eprintid: 8871 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/88/71 datestamp: 2012-12-20 13:45:13 lastmod: 2015-08-15 03:13:04 status_changed: 2012-12-20 13:45:13 type: article metadata_visibility: show title: ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США language: ukraine abstract: У статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання. Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення навчально-методичного забезпечення. creators_name: Смелянська, В. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 pagerange: рр. 140-144 refereed: TRUE citation: Смелянська, В. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 140-144. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8871/1/27.pdf