eprintid: 8872 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/88/72 datestamp: 2012-12-20 13:45:48 lastmod: 2015-08-15 03:13:11 status_changed: 2012-12-20 13:45:48 type: article metadata_visibility: show title: АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ language: ukraine abstract: Статтю присвячено вивченню особливостей арт-терапевтичної роботи з молодшими школярами. Розкрито зміст і суть поняття ''арт-терапія'', визначено її можливості. Представлено поетапну структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми. Охарактеризовано умови щодо підбору прийомів створення художніх зображень. Описано арт-терапевтичні техніки для дітей молодшого шкільного віку. Визначено, що практикоорієнтований характер арт-терапії, що об'єднує потенціал мистецтва, педагогіки і психології, повною мірою відбиває тенденцію до інтеграції знань, властивій сучасній гуманітарній науці, що може стати продуктивним у справі модернізації підготовки вчителя початкової школи. creators_name: Сорока, О. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету pagerange: рр. 145-151 refereed: TRUE citation: Сорока, О. В. (2012) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету. рр. 145-151. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8872/1/28.pdf