%0 Journal Article %A Мулик, К. О. %D 2012 %F zu2:8873 %J Вісник Житомирського державного університету %N 64 %P рр. 152-157 %T РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН %U http://eprints.zu.edu.ua/8873/ %X У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру. Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності в процесі професійної підготовки.