eprintid: 8873 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/88/73 datestamp: 2012-12-20 13:44:53 lastmod: 2015-08-15 03:13:19 status_changed: 2012-12-20 13:44:53 type: article metadata_visibility: show title: РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН language: ukraine abstract: У статтi розглянуто проективну модель реалізації педагогiчних умов, які сприяють розвитку експресивних здiбностей у майбутнiх учителів суспiльно-гуманiтарних дисциплін. Також описано другий етап дослідницько-експериментальної роботи щодо формування даних здібностей. Дано визначення проективної моделі розвитку експресивних здібностей і розглянуто її структуру. Виділено педагогічні умови розвитку експресивних здібностей: забезпечення взаємозв'язку активних учбових технологій в процесі професійної підготовки; поєднання всіх видів практичної діяльності студентів; використання методу драматизації та залучення студентів до театральної діяльності в процесі професійної підготовки. creators_name: Мулик, К. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 64 pagerange: рр. 152-157 refereed: TRUE citation: Мулик, К. О. (2012) РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 152-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8873/1/29.pdf