eprintid: 8876 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1659 dir: disk0/00/00/88/76 datestamp: 2012-12-24 08:16:43 lastmod: 2016-10-03 12:35:50 status_changed: 2012-12-24 08:16:43 type: article metadata_visibility: show title: ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ language: ukraine abstract: Використання поданих технологій сприяє насиченню природничо- математичних дисциплін міждисциплінарним матеріалом, а відтак, пом'якшенню суперечності технічної цивілізації, що пов'язане з однобічним розвитком наук про природу на шкоду наукам про людину. Водночас, ефективність упровадження окреслених педа- опчних систем у навчальнснзиховному процесі школи. interacttype: mixed learntype: narrativetext semdensity: medium creators_name: Толстова, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Дидактика. Теорія і практика pagerange: 132-134 refereed: FALSE citation: Толстова, О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика. с. 132-134. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8876/1/Stattya2.pdf