%0 Journal Article %A Гуманкова, О. С. %D 2011 %F zu2:8903 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів %P 111-115 %T Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/8903/ %X Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.