eprintid: 8903 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2527 dir: disk0/00/00/89/03 datestamp: 2012-12-24 08:09:53 lastmod: 2015-08-15 03:16:18 status_changed: 2012-12-24 08:09:53 type: article metadata_visibility: show title: Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів language: ukraine abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. keywords: диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів creators_name: Гуманкова, О. С. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2011 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 111-115 refereed: TRUE citation: Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. с. 111-115. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8903/1/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf