%0 Journal Article %A Самойлюкевич, І. В. %D 2007 %F zu2:8908 %I Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія» %J Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» %K інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка %P 431-441 %T Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми %U http://eprints.zu.edu.ua/8908/ %X У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов