eprintid: 8908 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2527 dir: disk0/00/00/89/08 datestamp: 2012-12-24 08:08:19 lastmod: 2015-08-15 03:16:43 status_changed: 2012-12-24 08:08:19 type: article metadata_visibility: show title: Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми language: ukraine abstract: У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов keywords: інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка creators_name: Самойлюкевич, І. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2007 publication: Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» publisher: Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія» pagerange: 431-441 refereed: TRUE citation: Самойлюкевич, І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». с. 431-441. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8908/1/%D1%81%D0%B0%D0%BC.pdf