eprintid: 8925 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 2527 dir: disk0/00/00/89/25 datestamp: 2012-12-26 12:19:57 lastmod: 2016-03-07 01:01:50 status_changed: 2012-12-26 12:19:57 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_8883 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Зимовець, О. А. (2012) Зміст спецкурсу "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі". Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич. pp. 181-196. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:07 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі» language: ukraine abstract: У параграфі колективної монографії розкривається зміст спецкурсу, спрямованого на формування професійних умінь майбутніх учителів іноземних мов в початковій школі засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійно-методичної підготовки. keywords: спецкурс, інформаційно-комунікаційні технології, професійні вміння, майбутні вчителі іноземних мов, початкова школа, професійно-методична підготовка. creators_name: Зимовець, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2012 publication: «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 181-196 refereed: TRUE citation: Зимовець, О. А. (2012) Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі». «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич. с. 181-196. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8925/1/10_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf