eprintid: 8925
rev_number: 23
eprint_status: archive
userid: 2527
dir: disk0/00/00/89/25
datestamp: 2012-12-26 12:19:57
lastmod: 2016-03-07 01:01:50
status_changed: 2012-12-26 12:19:57
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_8883
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Зимовець, О. А.
(2012)
Зміст спецкурсу "Використання інформаційно-комунікаційних
технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у
початковій школі".
Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич.
pp. 181-196.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:07
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі»
language: ukraine
abstract: У параграфі колективної монографії розкривається зміст спецкурсу, спрямованого на формування професійних умінь майбутніх учителів іноземних мов в початковій школі засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійно-методичної підготовки.
keywords: спецкурс, інформаційно-комунікаційні технології, професійні вміння, майбутні вчителі іноземних мов, початкова школа, професійно-методична підготовка.
creators_name: Зимовець, О. А.
ispublished: pub
subjects: L1
divisions: pedangl
full_text_status: public
date: 2012
publication: «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич
publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка
pagerange: 181-196
refereed: TRUE
citation: Зимовець, О. А. (2012) Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі». «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич. с. 181-196.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8925/1/10_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf