relation: http://eprints.zu.edu.ua/9002/ title: Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів creator: Підлужна, Г. В. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше. publisher: — Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка date: 2010-03-30 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9002/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B0%20%D0%93.%202010.pdf identifier: Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). language: ukraine