eprintid: 9002 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 1662 dir: disk0/00/00/90/02 datestamp: 2013-01-14 09:28:55 lastmod: 2015-08-15 03:24:17 status_changed: 2013-01-16 08:07:14 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів language: ukraine abstract: Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше. creators_name: Підлужна, Г. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2010-03-30 date_type: published publication: Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.) publisher: — Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка refereed: FALSE citation: Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9002/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B0%20%D0%93.%202010.pdf