%0 Journal Article %A Чупріна, О. В. %D 2012 %F zu2:9004 %I — Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.) %P 53-58 %T Вплив мультимедійних технологій на формування психіки молодших школярів %U http://eprints.zu.edu.ua/9004/ %V 53 %X Програми для середньої загальноосвітньої школи з української мови передбачають набуття учнями початкової школи елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне й монологічне. Основну увагу слід приділяти розвитку умінь здійснювати всі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Із цією метою необхідно використовувати спеціальні види роботи, забезпечувати контроль за сформованістю відповідних умінь.