eprintid: 9036 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/90/36 datestamp: 2013-01-14 14:19:46 lastmod: 2015-08-15 03:27:27 status_changed: 2013-01-14 14:19:46 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА language: ukraine abstract: У статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири. Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників- педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть. creators_name: Хронюк, С. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 64 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 220-229 refereed: TRUE citation: Хронюк, С. М. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (64). рр. 220-229. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9036/1/44nts.pdf