eprintid: 9043 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1662 dir: disk0/00/00/90/43 datestamp: 2013-01-16 11:28:46 lastmod: 2015-08-15 03:27:50 status_changed: 2013-01-16 11:28:46 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ language: ukraine abstract: У статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. При цьому інтелектуальна та матеріальна складові навчального середовища повинні бути взаємовідповідними. keywords: креативність, мовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителя, навчальне середовище, структурні компоненти навчального середовища, суб’єктно-діяльнісне навчання. creators_name: Климова, К. Я. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка number: 1 publisher: Тернопільський університет ім. Володимира Гнатюка pagerange: 66-72 refereed: FALSE issn: 2078-2357 citation: Климова, К. Я. (2012) ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (1). с. 66-72. ISSN 2078-2357 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9043/1/%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%BA%D0%BF%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81.pdf