eprintid: 9067 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1435 dir: disk0/00/00/90/67 datestamp: 2013-01-21 11:19:39 lastmod: 2015-08-15 03:28:43 status_changed: 2013-01-21 11:19:39 type: monograph metadata_visibility: show title: Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика language: ukraine abstract: У монографії на основі системного аналізу та універсальної теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, обґрунтовується новітній напрям психолого-педагогічної науки – педагогічна синергетика. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики – новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Розглядаються історико-соцієтальні засади українського народу та його сучасна цивілізаційна роль. keywords: синергетика, генеза, освіта status: final entity: монографія datecontr: 2012 creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB2300 subjects: LC divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: other note: ISBN 978-966-485-124-1 date: 2012 date_type: published publisher: ЖДУ ім. І.Франка place_of_pub: Житомир pages: 708 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2012) Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика. Інший. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9067/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4.%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%A3%D0%9A%D0%A0.pdf