%0 Journal Article %A Котова-Олійник, С. В. %D 2013 %F zu2:9068 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук %T Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі %U http://eprints.zu.edu.ua/9068/ %X Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією, політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації, соціалізації та самореалізації особистості. На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток ґендерної культури суспільства.