eprintid: 9068 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/90/68 datestamp: 2013-01-23 13:50:08 lastmod: 2015-08-15 03:28:53 status_changed: 2013-01-23 13:50:08 type: article metadata_visibility: show title: Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі language: ukraine abstract: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією, політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації, соціалізації та самореалізації особистості. На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток ґендерної культури суспільства. creators_name: Котова-Олійник, С. В. creators_id: melancholika@mail.ru ispublished: pub subjects: B1 full_text_status: public date: 2013 publication: АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE citation: Котова-Олійник, С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9068/1/last%20%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%9A%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%9E%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20170113.pdf