eprintid: 9097 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1393 dir: disk0/00/00/90/97 datestamp: 2013-04-08 13:57:36 lastmod: 2015-08-15 03:57:40 status_changed: 2013-04-08 13:57:36 type: article metadata_visibility: show title: Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. language: ukraine abstract: У статті розкрито гуманістичний та особистісно зорієнтовані підходи до навчання майбутніх вчителів фізичної культури організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Обґрунтовано, що окреслені підходи допомагають краще організувати процес виховання у майбутніх фахівців фізичної культури поваги до учнів, професійної компетентності, свідомого ставлення до самостійних занять фізичними вправами, бути прикладом для школярів у веденні здорового способу життя. creators_name: Жуковський, Є. І. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_tra full_text_status: public date: 2012 publication: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки в 2-х ч. – Київ, Вип. 73. Частина ІІ. pagerange: 93-96 refereed: FALSE citation: Жуковський, Є. І. (2012) Наукові підходи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки в 2-х ч. – Київ, Вип. 73. Частина ІІ.. с. 93-96. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9097/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20.pdf