eprintid: 9100 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1393 dir: disk0/00/00/91/00 datestamp: 2013-02-05 12:28:01 lastmod: 2015-08-15 03:30:36 status_changed: 2013-02-05 12:28:01 type: article metadata_visibility: show title: Фізкультурно-оздоровча діяльність – один із чинників фізичного та естетичного виховання майбутніх учителів language: ukraine abstract: У статті розкрито й обґрунтовано значення фізичної культури у Стародавній Греції та на сучасному етапі розвитку нашої держави. Встановлено, що ще в Афінах (V-VI ст. до. н. е.) виховання мало в основі гармонійний розвиток людини, який складався з розумового, естетичного та фізичного виховання. Визначено роль самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності майбутніх учителів у вихованні гармонійно розвиненої особистості. creators_name: Жуковський, Є. І. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_tra full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 451-457 refereed: TRUE citation: Жуковський, Є. І. (2012) Фізкультурно-оздоровча діяльність – один із чинників фізичного та естетичного виховання майбутніх учителів. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 451-457. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9100/1/%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B0%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%E2%80%93%20%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%20%D1%96%D0%B7%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2.pdf