eprintid: 9177 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/91/77 datestamp: 2013-02-19 07:29:26 lastmod: 2015-08-15 03:35:26 status_changed: 2013-02-19 07:29:26 type: article metadata_visibility: show title: ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ language: ukraine abstract: У статті досліджено актуальну педагогічну проблему збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дошкільників. Доведено, що ефективність збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності забезпечується сукупністю педагогічних умов. Визначено, що театрально-ігрова діяльність виступає у трьох аспектах: як гра, праця і видовище. Під час гри відбувається активізація слів; у праці словник дошкільнят збагачується новими словами; під час видовища словник дітей збагачується образною емоційно-забарвленою лексикою. creators_name: Алексєєнко-Лемовська, Л. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 58-64 refereed: TRUE citation: Алексєєнко-Лемовська, Л. В. (2012) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 58-64. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9177/1/9.pdf