%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ситняківська, С. М. %D 2012 %F zu2:9188 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 65 %P 85-88 %T ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ %U http://eprints.zu.edu.ua/9188/ %X У статті представлено методичні рекомендації щодо визначення обсягу навчальної роботи з професійно-орієнтованої групи дисциплін для студентів магістратури, який може відпрацьовуватися ними на білінгвальній основі (вивчення професійно-орієнтованих дисциплін іноземною мовою). В їх основі лежить принцип ''золотого перетину'', що супроводжує білінгвальну систему підготовки магістрів. Доведено, що за допомогою цього принципу можна побудувати найбільш ефективну систему підготовки соціальних педагогів на білінгвальній основі.