eprintid: 9191 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/91/91 datestamp: 2013-02-19 11:46:30 lastmod: 2015-08-15 03:37:08 status_changed: 2013-02-19 11:46:30 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ language: ukraine abstract: У статті проаналізовано проблему засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх учителів історії та суспільствознавства. Визначено критерії та систему завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. Обґрунтовано систему завдань для виявлення сформованості гностичного критерію (теоретичного рівня) готовності студентів до проектної діяльності. Визначено зміст поняття готовності майбутнього учителя історії та суспільствознавства до проектної діяльності. creators_name: Возна, З. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: ВІсник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 98-102 refereed: TRUE citation: Возна, З. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. ВІсник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 98-102. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9191/1/18.pdf