eprintid: 9197 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/91/97 datestamp: 2013-02-19 11:36:26 lastmod: 2015-08-15 03:37:57 status_changed: 2013-02-19 11:36:26 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування як складової професійної компетентності маркетолога. Проаналізовано концепцію маркетингу, поняття ділового спілкування у маркетинговій діяльності, розглянуто поняття конфлікту та виявлено напрями підготовки майбутніх маркетологів до вирішення конфліктних ситуацій. Виділено причини, що ведуть до виникнення конфліктних ситуацій у цій діяльності, розглянуто певні стратегії поведінки в процесі вирішення конфліктних ситуацій, представлено та проаналізовано результати діагностування вмінь та навичок студентів щодо вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування маркетологів. creators_name: Горбуліч, І. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 127-130 refereed: TRUE citation: Горбуліч, І. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 127-130. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9197/1/24.pdf