%0 Journal Article %A Заболотна, М. І. %D 2012 %F zu2:9198 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 65 %P 131-135 %T ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/9198/ %X У статті розглянуто загальні вимоги до аналізу навчальних матеріалів, встановлено особливості відбору та організації аудіотекстів. Запропоновано групу принципів відбору публіцистичних текстів для формування аудитивних умінь старшокласників в умовах профільного навчання. З’ясовано, що придатними для навчання аудіювання старшокласників є автентичні тексти, які відображають умови реального життя носіїв мови, мають пізнавальну та інформативну цінність, є доступними і враховують потреби та інтереси школярів.