relation: http://eprints.zu.edu.ua/9207/ title: Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу creator: Сингаївська, А. В. creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови. publisher: Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9207/1/09savprz.pdf identifier: Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219. language: ukraine