eprintid: 9207 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/92/07 datestamp: 2013-02-20 10:02:55 lastmod: 2015-08-15 03:38:52 status_changed: 2013-02-20 10:02:55 type: article metadata_visibility: show title: Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу language: ukraine abstract: У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови. keywords: жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель. creators_name: Сингаївська, А. В. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: “Мова і Культура” : зб. наук. праць. volume: 126 publisher: Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго pagerange: 213-219 refereed: TRUE citation: Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9207/1/09savprz.pdf