relation: http://eprints.zu.edu.ua/9208/ title: Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення. publisher: Харків: Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9208/1/10tskepn.pdf identifier: Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). с. 130-136. language: ukraine