%0 Journal Article %A Топачевський, С. К. %D 2010 %F zu2:9208 %I Харків: Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна %J Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна %K етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення %N 896 %P 130-136 %T Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах %U http://eprints.zu.edu.ua/9208/ %X У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.