eprintid: 9208 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/92/08 datestamp: 2013-02-20 10:03:56 lastmod: 2015-08-15 03:38:57 status_changed: 2013-02-20 10:03:56 type: article metadata_visibility: show title: Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах language: ukraine abstract: У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення. keywords: етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна number: 896 publisher: Харків: Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна pagerange: 130-136 refereed: TRUE citation: Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). с. 130-136. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9208/1/10tskepn.pdf