relation: http://eprints.zu.edu.ua/9209/ title: Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації. publisher: Чернівці : Книги-ХХІ date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9209/1/10tskeso.pdf identifier: Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). с. 134-138. language: ukraine